jungletree

Springrunda

Kategori:

Jag kom typ precis hem från en springrunda! Jag var så himla trött och jag har gått och gnällt över hur länge sen det var jag tränade så då kände jag att det enda jag kunde göra var att gå ut och springa.

Jag har en sån där grej man har telefonen i runt armen men jag har den inte här. Det betydde att jag var tvungen att komma på nåt smart sätt att förvara telefonen och nyckeln. Lösningen blev att stoppa telefonen och nyckeln i en plastpåse och sen stoppa det i min sport-bh haha! Det funkade väldigt bra måste jag säga. Den enda nackdelen var att påsen skramlade när jag sprang vilket nog måste ha låtit lite konstigt..

Jag gjorde inte världens bästa runda men jag har iallafall gjort det vilket totally är det som räknas :) Det var dock den sista kilometern som förstörde min tid! Jag valde av någon anledning att ta en väg med en jättelång och sjukt brant uppförsbacke. Jag tänker skylla på att det var den som gav mig den inte så fantastiska average pace!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: