jungletree

A fresh start

Kategori: Allmänt

Jag börjar om.
 
Jag hann inte riktigt med att blogga i somras och det blev mer ett tvång än en njutning. Men de senaste månaderna har jag börjat sakna det. Jag saknar att få dela med mig av mig själv!
 
Nu har jag tagit bort alla gamla kategorier som kändes så konstiga och har numera bara tre. Jag tror att det kommer bli bättre. Vi får bygga ut kategoriförrådet allteftersom men att göra såhär känns ändå som att börja om från början, utan att egentligen förlora något.
 
Hade livet nu varit som förr hade jag haft en massa bilder att visa er på mig själv, men icke. Jag har t.o.m. svart hår nuförtiden! Men ingen bild.. Så vi gör såhär tills jag kan börja dokumentera livet i bilder igen: ni får denna låt som är awesome. Den tar det bästa av det gamla och skapar något nytt, precis så som jag hade tänkt göra här. Så hörs vi snart igen!
 
Robin Skouteris - PopLove 2012 Mashup

Kommentarer


Kommentera inlägget här: