jungletree

Dancing

Kategori: Allmänt

Det känns som att jag ligger efter och måste uppdatera er på vad jag har gjort den här hösten. Något av det bästa jag gjort i mitt liv är att jag har gått på streetfunk, dancehall och jazz hela hösten. Det är så stört roligt att dansa! Jag saknar det när jag inte är där! Det coola är att man faktiskt lär sig jättemycket på bara en termin. Jag tycker själv att jag har blivit så mycket bättre på allt vad gäller dancehallen och streetfunken. Jag kan typ ta koreografi nu! Det är inte alls lika omöjligt längre som det var i början. Det känns jättebra! Och i jazzen har vi lärt oss snurra! Jag kan snurra två varv kontrollerat ibland. Jag tycker själv att det är värsta coolt!
 
Tyvärr har jag inga klipp att dela med mig från varken jazzen eller streetfunken men nästan alla koreografier vi gjort i dancehallen finns på youtube så here you go! Den vi håller på med nu är högst upp. Och nej, vi behöver inte stå på huvudet haha.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: