jungletree

Tränat

Kategori:

Såhär blev dagen: jag var i skolan till typ 3 och gjorde klart allt. Nu behöver bi inte gå dit förrän på torsdag! Så en vecka hemma och sen sommarlov, inte helt fel! Kommer dock sakna min grupp! Världens bästa grupp!! Sen gick jag iallafall snabbt in på en second hand affär och köpte två tröjor som jag ska klippa till. Det kommer nog bli snyggt! Efter det kom Som och hämtade mig och vi åkte och tränade. Jag använde en maskin i en timme! Ni vet en sån där gå-maskin typ. Jag tänkte att det var bra att köra en timme bara för att öva att hålla på så länge. Jag kom ändå 8.5 km (längst ner till höger på bilden) vilken är coolt! Det känns bra! Jag blev inte ens särskilt trött eftersom jag knappt hade något motstånd men det bådar gott inför midnattsloppet!

Nu har jag ätit och duschat och såna nödvändiga saker och nu tänkte jag skriva lite rapport så att jag blir av med den någon gång. Ändå en trevlig fredagskväll!

Jag såg ändå oväntat glad ut efter en timme! Men svettig!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: