jungletree

Ost och paraplyer

Kategori:

Dagarna bara går innan jag hinner fatta det. Jag vaknade vid 1 imorse tror jag, det var år sen jag gjorde det känns det som! Så nu känns det typ som att klockan skulle vara typ 3. Konstigt!

Jag hade iallafall väldigt kul igår! För det första bor hon i typ världens bästa lägenhet, exakt en sån jag skulle vilja ha. För det andra så var det en väldigt rolig blandning folk och världens godaste snittar-mat. Jag är ingen ost person egentligen men satan vad den osten var god! Jag hängde i köket en stor del av festen måste jag medge. Det fanns så mycket gott att äta!

Mitt fina paraply gick sönder i stormen också.. Tack och lov gick det sönder precis innan jag gick in i porten så jag fick slippa att se ut som en slickad räv :)

Nu ska jag äta ännu en gång (yaay!) hemma hos pappa. Och sen ska jag no försöka jobba lite. Det känns ju inte som att jag kommer vilja somna any time soon iallafall så då kan jag lika gärna göra lite nytta. Plus att jag faktiskt inte behöver gå till skolan förrän på torsdag, så jag kan jobba på att ställa om dygnet till dess ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: