jungletree

Jeremy Scott FW12

Kategori:

I know, I'm the worst blogger ever. Det är så mycket enklare att blogga på vintern då man inte har något bättre för sig än att bara sitta vid datorn. Jag har t.o.m. tänkt på några inlägg jag vill göra men jag hinner typ inte med. Men här får ni ett roligt!
Jeremy Scotts kollektion för Adidas Fall/Winter 2012 preview.
Skorna är fabulous!
Det här är ju typ den bästa track suiten ever! Jag vill lätt ha den. Den är värsta fin!
Den här klänningen är väldigt cool men grejen är att jag har Black Milk på facebook och därför är jag väldigt medveten om detta:
Sure, it's not the same thing. But very similar! Dessa heter Pantone leggings tror jag och jag tror nästan att jag gillar dem bättre än Jeremy Scotts liknande kläder faktiskt. Men Jeremy Scott är ju Jeremy Scott liksom, hans saker är alltid coola så I don't judge. Men ganska roligt sammanträffande att de gör typ exakt samma sak. I guess great minds think alike.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: