jungletree

I'm back!

Kategori:

First of all, so sorry for the death of the blog! Blogg.se appen slutade fungera igen av någon anledning och så har jag inte rört min dator typ på två veckor. Jag fick ju jobb så varje dag var typ den andra lik, men jag trivdes väldigt bra. Men det gav inte så mycket uppslag till bloggen eller några roliga bilder. Men jag fotade iallafall lite på midsommar! Asså omg att jag inte ens har uppdaterat sen midsommar...
Men att börja blogga igen idag känns bra. You know why? Cause today is my birthday!!! Grattis till mig!
Imorgon ska jag firas genom att ett gäng ska gå ut och hänga och dansa. Det ska bli jätteroligt! Min födelsedag har typ spenderats med att hjälpa mamma utföra ärenden, äta mat, äta glass, gå på loppis, flyttat bil och träffat Lena, the friend from far away som äntligen är här ett tag. En väldigt trevlig dag! Jag ska alltså inte firas idag utan jag firas av familjen på söndag och the friends imorgon. Exciting!
 
Bilder från nån gång som jag inte kommer ihåg. Typ en månad sen. Nice lipstick if i can say so myself!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: