jungletree

Så mycket bättre

Kategori:

Jag måste bli bättre på att uppdatera mig på sociala nätverk. Jag känner att jag nog skulle tycka att det är kul att twittra, men jag vet inte riktigt hur jag ska börja... Visst jag har inga followers så vad jag faktiskt säger spelar ingen roll xD Men det känns ändå lite speciellt att send your message out in the world... Haha soo lame xD
Jag redigerade denna bild på Rihanna här om dagen. Jag tycker inte själv att det blev så jättebra men med tanke på att det tog typ 10 min så kan jag va lite nöjd :) Jag önskar också att jag skulle orka lära mig Photoshop... Men nu när vi har börjat filma i skolan kanske jag kan bli haj på Premiere Pro och After Effects istället ;)
Wow... Jag undrar verkligen vad jag kommer göra om några år... Mitt liv är lite spännande på det sättet! :D

Kommentarer


Kommentera inlägget här: