jungletree

Riblabluuu!!!

Kategori:

Jag har fått för vana att kalla Rihanna för Riblabluu.... Sämst vana.... xD
Jag va på hennes konsert igår!!! Lucky eftersom det blev inställt idag :D
Hon va så snygg! Love her! Och hon sjöng mycket bättre än jag trodde faktiskt. Jag lägger upp lute bilder på henne sen :)
Hon spelade så många låtar också som jag typ hade glömt bort. Det var värsta kul! Bl.a. Live your life, Breaking dishes, Please don't stop the music m.m. Riktigt kul att se henne irl! :D
Nivea kör all in med Rihanna verkligen! De hade massa reklam överallt och det fanns lite extragrejer man kunde gör här och var :) Så jag och filip tog lite kort.
Bara en bild blev fin också... xD
hahahah vi ser båda ut som hamstrar xD
Sen fick man även stick-on tattoos! Fast jag har ingen bild på det just nu. Om jag får dem av Filip sen så får ni se.
Peace!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: