jungletree

Stockholmsdag

Kategori:

Har varit i Stockholm typ hela dagen! Jag åkte vid 1 och kom hem nu. Det har dock varit väldigt roligt :) Först träffade jag och mamma han vi ska göra hemsidan åt. Det gick jättebra och det kan bli en riktigt cool hemsida tror jag! Sedan gick vi runt, satte oss och åt på Bagel Street Café som jag faktiskt kan rekommendera! God mat, fräscht, trevlig atmosfär och bra service :) Sedan kom Filip och mamma åkte hem och vi gick runt lite och gick sedan till en park där de hade lite basket- och skatetävlingar. Filip misslyckades med alla hans trick så han vann inte xD
Nu är jag iallafall hemma och trött som en myrslok :) <---Jag vet inte varför jag valde nyss myrslok men det kändes som att det passade in :)
Hahaha tyå jätteful och lite äcklig xD
Vi såg förresten en Audi R8 också! Bästa! Den stod bara där på gatan! Filip höll på att börja gråta medan jag själv coolt bara låste upp den och åkte iväg. Det där sista kanske va lögn, men Filip höll faktiskt på att börja gråta (A) En bild kommer senare :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: