jungletree

Yay!

Kategori:

Har hittat lite coola smycken :D
Måste först fortsätta på brosch historien (A)
Uggle-brosch från Topshop
It's so beautiful! Kolla va gullig han är som bara tittar! Tänk att ha honom på kavajen varje dag, awesome :D
Fish studs från Topshop
Asså det står att det är fish Studs, what doeas that mean? Studs är ju nitar, betyder det att dessa totally cool fishes går att använda som nitar?? Cool!!! Hoppas att det är så (A)
Wristband från Topshop
Detta armband var så häftigt! Men jag undrar om man kan ha det på överarmen... Letar nu efter ett snyggt armband som man kan använda på överarmen istället, i totally love that! Det blir jättesnyggt till sommaren tror jag och blir liksom som en rolig liten detalj :)
Jag måste börja införskaffa fler smycken! Jag blir alltid så snål när jag står där i affären och tänker, kommer jag verkligen att använda den här...? Men liksom hade jag den skulle jag väl ändå använda den! Det är ju lite svårt att använda nåt man inte ens köper.....

Kommentarer

  • Owl master säger:

    Ey den där ugglan ser ut som du (a)

    2011-02-10 | 17:36:07

Kommentera inlägget här: