jungletree

Trevlig dag!

Kategori:

Träffade Som imorse på tåget, hade en okej föreläsning, åkte hem till mamma och åt kalops (so good!!), åkte och handlade mat, åkte till pappa och kollade på hans nya TV, åkte och åt med mamma och pappa, nu sitter jag här och skriver. The end.
Jag köpte även en extern hårddisk från Samsung på 500 GB. Ska använda den till alla mina arbeten i skolan, alla bilder, och speciellt alla låtar! Min dator har inte hur mycket utrymme som helst så hårddisken får ta allt istället ;)
Samsung S-Series
Riktigt snygg tycker jag att den är också! Hoppas att den kommer till bra användning :)
För övrigt sitter jag och programmerar i java och hoppas kunna lösa min VG-uppgift. Det är dock riktigt kul att programmera! Jag är typ rädd för att säga det i skolan för det verkar som att alla hatar det xD Det är typ jag och min tågkompis Oskar som tycker att det är kul och vi jobbar jättebra tillsammans! Så vi blir väl programmerare till slut eller nåt ;)

Kommentarer

  • Som säger:

    haha din tågkompis oskar XD damn you! Jag trodde jag var din enda tågkompis... cheater cheater compulsive eater!!

    2011-02-27 | 19:56:29
    Bloggadress: http://szom.blogg.se/

Kommentera inlägget här: