jungletree

Dans

Kategori:

Jag har tänkta att jag ska dansa i vår. Jag vill dansa både modernt och Hip Hop och jag tänkte att jag skulle gå på balettakademien för jag gick balett där och det var väldigt bra. Men herregud va arg man blir! Det finns inegn nybörjarkurs i Hip Hop om man inte vill gå commercial. Och det vill jag inte! Jag gillar inte den sortens Hip Hop, jag gilalr den andra sorten, som e lite coolare (enligt mig). Jag gillar inte "tjejig" Hip Hop. Den moderna dansen finns heller inte någon vanlig klass för utan så måste jag gå den "För mer vuxna" haha. Det känns ju som att jag fortfarande räknas in i ungdomar, eller?
Det som är bra är dock att Filip sa att jag kan ta kurser på hans skola när jag är där! :D Och då kan jag ju se vad jag tycker är roligast och välja det på någon annan skola kanske :) Det löser sig nog men jag ville bara dela med mig av mitt hat mot dem (A) Egentligen hatar jag dem inte ens men det är irriterande när man bli exkluderad!
Maybe this is me soon? ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: