jungletree

Tvåfärgat

Kategori:

Holla!

Nu är det snart tentadags. Tentan är från kl 2 till 5 vilket är en jättemystisk tid tycker jag. Men det är bra då har jag hunnit med lite grejer nu innan. Jag hoppas bara att jag kan allt nu. Vi får hoppas på det bästa :)

Efter tentan är det prat om after work och efter det ska jag på inflyttningsfest hos Som. Så det är ett fullspäckat men roligt schema idag!

Igår fick jag ett smink-infall igen och ville prova att använda två olika läppstift samtidigt. Jag tog mitt mörklila från Make Up Store och mitt röda från Maybelline. Och sen tog jag läppennan till det lila läppstiftet och ritade i the crease på ögonen. Mina ögon blev gigantiska! Plus att det var svårt att få till två färger på läpparna. Jag får helt enkelt öva lite :) Säger till när jag får till det!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: