jungletree

Birthday

Kategori: Musik

Damn it! Jag glömde ta bilder igår... Vi firade Mitchells födelsedag and it was fuuun! Grattis till Mitchell igen! :D
 
Vi gick till Spy bar sen och dansade, eller rättare sagt stod nära människor och bumped into them. Satan va mycket folk det var ute igår! Crazy shizzle! Men de spelade faktiskt riktigt bra musik. Jag har aldrig varit där förut så jag blev positivt överraskad. Höjdpunkten var när de spelade A$AP ROCKY - Goldie och precis efter Drake ft. Rick Ross - Lord Knows! My 2 anthems right there! Oh the awesomeness.
 
Meeeen inother new: Som skickade denna låt till mig för några dagar sen. Jag vet verkligen inte var jag har hört den eller varför den fastnade men ever since then har jag velat veta vad den heter. Och så får jag den bara skickad till mig! That's really cool!
 
Have a great day ya'll and enjoy!
Otto Knows - Million Voices

Kommentarer


Kommentera inlägget här: