jungletree

Pics and some more pics

Kategori:

Jag och Som tar alltid såna här bilder när vi gör nåt. Vi tycker typ att det är sjukt kul bara för att det mellan de bra bilderna tas några jätteroliga. Jag kanske lägger upp några som vi inte sparade men printscreenade för tt vi inte ville att någon skulle se dem haha. De är typ de bästa! Men här får ni de någorlunda fina från igår.
Vi gick från Vampire Lounge efter en drink för att det blev så himla lång kö till baren precis när vi skulle ta vår andra drink. Så då gick vi till 5emtio4yra på medborgarplatsen och satt på deras uteservering. Det var jättemysigt faktiskt! :)
Vi har samma standardpose!
Jag försökte se snäll ut med en asiatisk pose... Jag ser ut att va 5 år gammal!
That was that :) I feel like we need to practice our posing. Nästa gång lovar jag att vi ska vara kreativa och nyskapande! Och jag ska försöka att inte ha min mössa på mig! haha Den är nog med på ca 90% av alla bilder på den här bloggen. I just love it so much!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: