jungletree

Naglar

Kategori:

Godmorgon!
Sitter på tåget på väg till skolan. Jag har börjat komma någonstans med layouten tack och lov men jag ska nog börja med en annan del idag och låta den vila lite. Jag ser typ inte hur den ser ut längre men de andra säger att det ser bra ut så jag litar på dem ;)
Såhär ser naglarna ut som jag målade på valborg. Jag tycker inte riktigt om dem för det var så himla svårt att måla ute! Lacket torkade ju typ lite halvt så fort man lyfte upp det ur burken så det var svårt att få till ett snyggt lager. Men jag slapp iallafall det jag hade innan och vad som helst är en klar förbättring från det! haha
Ni skymtar även min gröna kappa. Jag ska försöka ta kort på den, på riktgit! Jag glömmer bara be någon ta kort hela tiden. Men det kommer! Lägger upp en bild på min jeansjacka senare idag iallafall :)
Ha en trevlig dag and i'll ttyl!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: