jungletree

Lugnt

Kategori:

Jag ska snart åka från skolan men först ska jag ta lite paus ;)
Jag förstår inte riktigt vart dagarna tar vägen men jag har ju bevisligen spenderat dem i skolan. Konstiga tider just nu känns det som... Varför? I don't know!
Den här låten känns bra just nu. Det var ett tag sen jag lyssnade på Mac Miller och den här låten lugnar alltis ner mig. Mac Miller i allmännhet lugnar ner mig, detsamma gör Tyler, the Creator. Och Earl Sweatshirt. Och typ all rap som jag gillar haha. Tänkte bara ge er Desperado men jag slänger in lite lugnande låtar bara för att :)
Mac Miller - Desperado

Mac Miller ft. Curren$y - Cold

Drake ft Rick Ross - Lord Knows

Tyler, the Creator - Yonkers

Tyler, the Creator ft. Hodgy Beats - Sandwiches

Earl Sweatshirt - Earl
Hur detta får mig lugnt vet jag inte... Men det hjälper faktiskt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: