jungletree

Jobb och bollar i träd

Kategori:

Hejsan svejsan! Jag är på väg från skolan och ska jobba ikväll. Jag ska typ fylla på buffé, plocka undan disk och sånt. Jag tycker sånt är roligt så det ska bli kul! :) men det betyder att uppdateringen idag kommer va sämst.

Igår spelade jag fotboll och det var sjukt kul! Det var inte alls som att jag inte hade spelat sen oktober. Eller asså konditionen fanns inte där men känslan var kvar. Så det var skönt att få lite fotboll out of my system. Har lite träningsvärk idag också! :)

Jag fick bollen i ansiktet en gång också... Och började blöda näsblod... Det var värsta länge sen jag gjorde det! Så det var en upplevelse!

Bollen hamnade uppe i ett träd och vi höll på i typ över en kvart med att få ned den! Den satt hur hårt som helst! Ni ser den högst upp i vänstra hörnet om ni tittar väldigt ordentligt :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: