jungletree

Dåligt...

Kategori:

Hej people!
Jag har varit sämst på att uppdatera på sistone. Blogg.se appen har av någon anledning bestämt sig för att bojkotta mig och har funkat hemskt dåligt de senaste dagarna. Igår försökte jag publicera ett inlägg i 4 timmar utan att det funkade. Så tillslut gav jag upp och tänkte att jag bara helt enkelt får ta igen det när jag får möjlighet. Jag försökte iallafall fota igår så mycket som jag kunde, tills mobilen dog. Men jag har lite bilder från valborg (emphazise på ordet lite) och så kan jag berätta lite om what went down senare. Men senare får innebära imorgon tror jag. Jag tänker att denna helg får kallas bloggsvacka-helgen och att allvaret får börja imorgon :)
Dagen idag har iallafall varit lugn och skön. Den har mest bestått av att jag på olika platser suttit/legat i solen och försökt få lite färg. Jag tror faktiskt att jag har fått lite! Jag tror inte att någon skulle hålla med men jag måste säga själv att jag ser lite brun ut på armarna. Brun betyder i mitt fall att jag inte längre, lika mycket, ser ut att vara genomskinlig. Jag har fått en lite mänskligare ton!
Ttyt! When the world goes back to normal ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: