jungletree

Utställningen

Kategori:

Vi fick en guidad tur av en av personerna som jobbar på Uglycute, vilka har ordnat utställningen. Det var roligt att få höra berättelserna bakom föremålen från någon som har varit med och skapat dem! Jag började dock fantisera om vad jag själv ville skapa medan han pratade. Så nu sitter jag och ritar ett par skor och tänker ut tryck man skulle kunna ha på tröjor. Jag måste börja få ner alla mina idéer på papper så att de skulle kunna gå att förverkliga. Jag vill verkligen ha kläderna som finns i mitt huvud!
Jag tog kort på några av sakerna också men jag vet inte om man får det. Så jag tänkte inte visa dem haha.
Mössa - The Hundreds, Jeansjacka - Levi's, Genomskinlig skjorta - H&M, Jeans - Levi's, Kängor - Något märke på Åhléns
En halvtaskig bild på hur jag såg ut. Min garderob är av någon anledning väldigt mörk. Det är dags att börja ändra på det! Jag har en sån otrolig lust att fräsha upp min garderob nu inför våren och sommaren!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: