jungletree

Tidsomställning

Kategori:

Kom ihåg att ställa om klockan idag.
Jag har idag lyckats sova till kl 10! Vilket visade sig vara kl 11. Okej, kom precis på att det fortfarande bara är 8 timmar. Men jag sov hela natten utan att vakna hela tiden så jag är sjukt nöjd.
Jag lyssnade på Mcadelic större delen av dagen igår. På riktigt, så bra! Några låtar är verkligen sååå bra och resten är helt enkelt bra. Jag försöker att inte vara partisk i mitt omdöme också eftersom jag gillar honom så mycket, men jag tycker verkligen att albumet är bra. Alla borde iallafall lyssna på det en gång.
Mac Miller - Vitamins
Jag hade tänkt göra ett inlägg med de bästa låtarna men det är på riktigt inte möjligt. Det hade typ blivit att jag bara la ut typ alla haha. Så jag tar med lite låtar då och då istället.
This mixtape just made me more motivated to go to Amsterdam in June. Han uppträder där och jag vill verkligen åka! Jag har inte lyckats övertyga någon att följa med mig än dock...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: