jungletree

Städar

Kategori:

Just nu håller jag på att storstäda! Eller egentligen är jag snart klar så jag tänkte att jag kunde slänga upp ett litet inlägg :)
Det känns som att jag vårstädar! Det är jätteskönt! Jag har rensat i ett skåo där jag har alla hår- och kroppspridukter. Det var välbehövligt! Sedan har jag bytt plats på en blomma och en lampa! Haha i know, such a big change ;)
Jag var självklart tvungen att look fly när jag städade, så jag har använt The Hundreds kepsen hela tiden. Detta betyder att jag har dammsugit, piskat mattor och skrubbat golvet i keps! Haha nåt måste man använda för att pigga upp en när man städar!
Har bara på mig mascara och läppstift (som typ är helt borta haha). Eller asså jag har ju foundation och sånt också, jag gissar att "bara" i min värld betyder "inte ögonskugga" ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: