jungletree

På tåget

Kategori:

Jag lyckades nästan lägga mig tidigt igår! Nej men jag har sovit ganska länge så nu känner jag mig lite pigg och lite trött :) Så det känns bättre än att bara vara trött!
Senare idag ska jag träffa han fotografen som kom upp till mig på gatan, remember? Vi ska iallafall prata om en framtida photo shoot. Så det blir spännande!
Det blir mycket tågresebilder nu eftersom jag åker till skolan varje dag. Jag fixade det sista av ögonsminket nyss. Jag har typ blivit en sån som sminkar sig på tåget! Haha

Kommentarer

  • fanny säger:

    akta så att du inte får skäll av någon full-gubbe! jag fick det en gång, fullisen blev värsta arg för att jag la mascara på tåget, jag baaaaa a men duuuu dåå av din blotta existens så är du en superbörda för samhället. jag var jättetuff! a girl gotta do what a girl gotta do, he he he

    2012-03-07 | 12:40:29
  • ur lover :):) säger:

    omg cool!!!! how did it go???

    2012-03-08 | 00:05:18

Kommentera inlägget här: