jungletree

Design, Innovation och Kreativitet - Utställning

Kategori:

Här är bilder från dagens utställning. Jag fick inte riktigt med allas på bild men här kommer ett lite urplock.
En icke-newtonsk vätska. Typ det skummaste jag har varit med om. När man rör den så stelnar den för en kort stund och blir sedan till vätska igen. Så slår man på den plaskar den inte utan man möts mest bara av ett motstånd. Men det går ändå att föra ner handen i den. Går att skapa av majsmjöl och vatten. Deras tanke var att byta ut en platta på plattan mot en bassäng av sådan vätska och de gjorde en prototyp av hur det skulle se ut.
Den gula plattan är den med vätskan. Jag tyckte det här var så snyggt gjort! Första bilden ser så verklig ut!
Några som utforskade "svenskt" genom snusdosor. Jag vill typ ha den bajsande
En grupp gjorde säkerhetströjor.
Säkert sex och HLR

En grupp spelade in en film när de gjorde saker som inte ses som normalt ute på gatan. De tiggde pengar med skylten "Behöver pengar till ny Gucciväska", dansade vid busshållsplatser och hade på sig mustacher m.m. På bilden ovan visas när en av dem dansade sig fram på gatan. Hennes dans var så bra! Jag såg den typ 10 ggr och tyckte att det var lika roligt varje gång! Jag hoppas de lägger ut filmen på youtube så att ni kan se.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: