jungletree

Boyfriend

Kategori:

Satan vad de har hypeat den här låten på Twitter! It's aight. Beatet är bra och det är bra att han gör något annat än det vanliga han brukar göra. I'm not really a fan of the bridge, men annars kan den säkert fastna efter att man lyssnat på den några gånger. (Den har typ fastnat under tiden jag skrivit detta inlägg...)
Justin Bieber - Boyfriend
Här kommer lite useless Boyfriend trivia för er få som inte följer honom på Twitter ;) Han lät sina fans välja mellan två olika omslag till den här låten. Tack och lov blev det det här omslaget för det andra va just too cheesy. Och det här omslaget tycker jag är cheesy! haha Check it out:
You see what I mean? Haha usch jag önskar att valen man haft hade varit bättre... Nu kunde jag inte bestämma mig riktigt så jag röstade aldrig...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: