jungletree

Anna fackar ur

Kategori:

Jag fick inte döpa detta inlägg till något annat än ovanstående enligt min syster so there you go.
Jag har varit byggarbetare i några dagar, igår var det kök som skulle rivas. Det var så fantastiskt kul! Jag gick lös med tigersåg och kofot och fick slå så hårt jag ville, tills alla skåp var borta. Jag blev tillslut väldigt duktig på att såga med tigersågen och det var så skönt att få slå allt man har med en kofot. Mitt nya favoritverktyg är en kofot. Så bra att slå med då de väger så mycket att de liksom hjälper till i slaget. Bästa uppfinningen ever.
Men jag tror att dagen bäst går att sammanfatta med dessa bilder.
Damn I was strong! Jag gillar hu tröjan har lagt sig på armen så att det ser ut som att jag har största armen ever! Synd att jag inte har de musklerna på riktigt....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: