jungletree

Simple

Kategori:

Jag har typ blivit värsta intresserad av smink! Att sminka sig på morgonen har nu blivit min favoritsyssla! Det kan kanske ha nååågot att göra med att jag verkligen inte vill plugga retorik... Men nej, smink är kul!
Läppstift: Dior (Dressy Pink 675)
Idag körde jag på en ganska enkel look med bara mascara men ett rött/rosa läppstift. Det är typ mörkrosa med guldskimmer. Trots det guldiga så tycker jag om det :) Och jag har typ gått tillbaka till mitt gamla hår för idag. Bara för att det har blvit så långt att jag inte ser nåt om jag har det nedåt haha.
Och sorry för det dåligt beskurna fotot.... Asså jag är sämst på att fota haha. Särskilt med datorn! Jag borde verkligen investera i en kamera och börja fota! Det värsta är att jag skulle tycka att det var roligt. Så varför gör jag det inte bara? Who knows...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: