jungletree

Iceprincess

Kategori:

Om jag var isprinsessa skulle jag se ut såhär! It's so bright!
Haha jag tänkte bara visa hur jag sminkat mig idag. Jag håller på att utforska min sminkkista som jag köpte på Sephora i USA. Det är så mycket grejer att det inte går att prova allt! Man jag försöker! Det var förövrigt därifrån ögonskuggan ni såg igår va ifrån också :)
Tyckte att det var roligt med röd ögonskugga. Har haft en liten grej för det ett tag nu så eftersom vi ska fira min syster idag så tyckte jag att dett får vara tillfället i go through with it.
Såhär är det gjort. Inte så fantastiskt. Jag lade en beige färg som grund för att färgerna skulle bli lite klarare. Jag var dock inte så noga när jag applicerade resten, där av ojämnheten haha. Men jag tycker iallfall att det blev fint :) Vad tycker ni? :)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: