jungletree

Greatness

Kategori:

Aaaah Svansjön var så bra!! Jag grät nästan lite i slutet haha. Det som är så roligt med den är att man i första akten tänker "Shit det här är såå bra!" och så blir det bara bättre och bättre för varje akt! Liksom det blir more intense, better dancing, more drama, cooler story, everything. Åhh jag är så glad att jag har sett den! Nu vill jag bara dansa balett haha.
Random clip from Swanlake haha
Det är inte denna scenen men när de träffas första gången och fall in love, det var såååå bra idag! That was like sex on the dancefloor; the ballet version! It was so hot! Och de var värsta passionate och cool! I LOVED it! Haha jag vill se den igen!
Btw, jag försökte uppdatera på Operan men det gick inte! Jag fattar inte! Blogg appen till iPhone är inte så bra....

Kommentarer


Kommentera inlägget här: