jungletree

Take Care

Kategori:

När vi ändå är på temat att vara seg med låtar så kan jag ju passa på att promote Drakes album Take Care.
Jag har aldirg varit något stort Drake fan. Jag har tyckt att han har några bra låtar men jag har aldrig fastnat för honom eller så, så därför lyssnade jag aldrig på hans album Take Care som kom ut i typ november. Sen har jag sett hur folk har pratat om honom så mycket och folk har sagt att albumet är så bra så till slut så tog jag tag i mig själv och lyssnade på det, och det var jättebra!
Jag gillar hans flow och texterna är ärliga och hans beats är inte så pjåkiga de heller! haha
Drake ft. Rick Ross - Lord Knows
Av någon anledning fastande jag sjukt mycket för den här låten. Kanske för att den innehåller the best line ever! Okej kanske inte ever, men det är en bra line!
"I know I dont make music for niggas who don't get pussy so those are the ones I count on to diss me or overlook me"
Asså det finns ingen comeback på det. En otroligt bra och smidig förolämpning! haha
Iallafall, lyssna på albumet om du inte redan gjort det. Det är riktigt, riktigt bra. Jag slänger upp lite låtar då och då i framtiden bara så att ni inte kan escape ;)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: