jungletree

Snart

Kategori:

Snart är filmen slut så då ska jag ta tag i min dag och faktiskt göra nåt vettigt! Jag ska på födelsedagsmiddag ikväll så jag får klä upp mig idag. Efter att ha varit sjuk i en vecka kan verkligen lite smink och kläder pigga upp en! Jag har inte ens varit sjuk i en vecka haha men det känns som en evighet! Jag kommer typ inte ens ihåg den här veckan som gått. Den har typ flytit ihop i en enda stor boll så jag tror att det är därför det känns som att jag har varit sjuk så länge.
Iallafall ska det bli kul att få klä på sig nåt kul. Hoppas jag hittar något roligt i garderoben bara. Det kan skilja sig väldigt mycket från dag till dag vad jag tycker om min garderob haha.
Här får ni en gammal goding! ;) Jag vet inte vad jag gjorde den här dagen men this makeup is really good! Jag kanske ska göra ett försök på det igen. Det var inte ens nåt komplicerat men jag gissar att jag typ bara hade tur eller nåt! Så wish me luck!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: