jungletree

Påskmiddag

Kategori:

Jag är på påskmiddag hemma hos pappa. Eftersom jag tvättade så har jag så mycket olika kläder att välja mellan så jag hade lust att klä upp mig lite. So I did :)

Halsbandet är nytt. Jag hittade det på Indiska och kunde bara inte låta bli att köpa det. Det kostade 149kr vilket jag tyckte var ett bra pris!

Sminket är bara eyeliner i form av ögonskugga och mitt orange läppstift DARE från Make Up Store. Det är mycket mer orange än vad bilden visar.

Jeansväst, Linne - Second Hand, Halsband - Indiska, BH - Victoria's Secret, Byxor - American Apparel

Kommentarer

  • jungletreefan säger:

    sexy lady!

    2012-04-07 | 21:47:20
  • madeleine säger:

    tuuuuung du eeeee!!!

    2012-04-08 | 12:06:08
    Bloggadress: http://danslagalaxie.blogspot.se

Kommentera inlägget här: