jungletree

Nature Feels

Kategori:

Holy shit vilken dag jag har haft! Jag kunde inte sova igår (delvis pga av feber) så jag tror att jag lyckades somna typ vid 3. Och så ringer mamma halv 10 och väcker mig och då var det bara att vakna och börja jobba. Och här har jag legat och jobbat fram tills nu. Vi är typ klara. Det är lite småsaker kvar att fixa men i stort sett är det klart. När vi kan släppa ifrån oss den här sidan så kommer det vara en sådan befrielse! Det är det iof alltid när man har gjort klart en sida haha.
Under tidan jag har jobbat har jag haft på Frank Oceans mixtape Nostalgia-Ultra. Det är riktigt bra! Jag älskar hans röst. Den är värsta mysig att lyssna på och det är bara ett plus att hans texter är riktigt bra. Här kommer en av mina favoritlåtar :)
Frank Ocean - Nature Feels
I quote the top commenter: "This song is so sexy"

Kommentarer


Kommentera inlägget här: