jungletree

Midnattsloppet

Kategori:

Holy shit, jag anmälde mig precis till Midnattsloppet! Några kompisar i skolan ska springa så jag blev som tvungen att hänga på. Jag är typ värsta rädd! Jag har aldrig sprungit en mil förut. Eller jo säkert under en fotbollsmatch, men liksom aldrig bara för att springa liksom. Jag måste vara bättre än de jag springer med också ju så pressen är stor! ;)
Jag får väl typ ligga i hårdträning hela sommaren. Det kommer aldrig hända.... Men jag kan typ äta bra eller nåt... Okej jag har ingen bra plan. Vi får hoppas på det bästa helt enkelt! Jag är iallafall i en grupp som beräknas springa på 55-60 minuter så let's just hope I make it!

Kommentarer

  • jungletreefan säger:

    duktigt att göra det frivilligt! jag får dåliga vibes från dåliga minnen från du vet vad när jag tänker på att springa en mil hi hi

    2012-04-07 | 21:53:07

Kommentera inlägget här: