jungletree

Klubbor och mat

Kategori:

Hejsan hoppsan!

Haha jag tror aldrig jag har sagt hejsan hoppsan förut! Jag hoppas att ni njuter av all fantastisk musik jag har delgivit med er idag. Jag längtar tills jag får lyssna på den igen! Jag gillar verkligen Kendrick Lamar. Jag gillar hans sätt att rappa, var bara tvungen att säga det igen.

Idag har jag bara varit i skolan hela dagen, åkte sedan hem till en kompis och nu är vi på en tackfest som Add Gender ordnat i vår ära för att vi gjort deras hemsida. Vi har fått mat, efterrätt, popcorn, klubbor och en massa annat. Vi har jättetrevligt och de har verkligen ett fint kontor.

Jag vet inte vad som står på schemat sen men jag hoppas att det blir något minst lika roligt :)

Det bästa är nog ändå de här klubborna. Vilken nostalgi! Dessa och nötcreme kommer jag nog alltid ha en svag punkt för.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: