jungletree

Igår

Kategori:

God morgon!
Jag hade jättekul igår på Debaser och det var en rolig dag jag hade igår allmänt faktiskt :) Tågen går ju konstigt den här helgen så jag började bege mig hemåt runt halv 1 bara så att jag inte skulle komma hem alltför sent. Så jag tog tunnelbanan från Slussen och skulle till Gullmarsplan och ta en buss därifrån och sen hoppa på tåget. Allt skulle gå väldigt smidigt och även fast kanske resan skulle ta lång tid så fick man ju iallafall sitta inne. Och så missar jag att gå av vid Gullmars............... Jag typ sitter och drömmer om annat och helt plötsligt har jag åkt för långt och missar då självklart bussen..... Jag fick då åka till T-centralen och ta nattbussen därifrån som jag precis hann slänga mig på innan han stängde dörrarna för att den var full. Så istället för att komma hem vid 2 så kom jag hem typ halv 4. That was an adventure! haha
Tog lite kort när jag kom hem eftersom jag inte bara kunde gå och lägga mig. Var tvungen att ta men "tatureingen" i bilden bara för att den är så awesome!
Det här är skjortan som jag har köpt second hand. Jag vet inte om jag bara ska kavla upp ärmarna eller om jag ska klippa av dem men hittills så får de vara uppkavlade. Jag vill ha flera kortärmade skjortor i vår/sommar! Jag tycker det är riktigt coolt. Gärna väldigt mönstrade skjortor får det va :)

Kommentarer

  • jungletreefan säger:

    älskar bhn under den gjorde the whole thing, grymt cool skjorta!

    2012-04-07 | 21:50:39

Kommentera inlägget här: