jungletree

Idag

Kategori:

Ofta inte det här inlägget var publicerat! Jag skrev det 9 imorse... Ni får det ändå :)

Godmorgon!

Satan vad trött jag är idag... Jag fick inte gå och lägga mig förrän halv 1 igår och när man har sovit dåligt nätterna innan och sen ska upp kl 7 så är det lite tungt... Men jag piggnar säkert till snart :)

Projektledningskursen is going strong och idag går jag från 9 till 4. Jag har inte varit såhär mycket i skolan på hur länge som helst. Jag har typ glömt bort hur det känns! Men det är roligt faktiskt, jag gillar att lära mig intensivt :)

Efter skolan har jag dans och sen en massa jobb att göra. Ska försöka klämma in jobbet under dagen också om det går.

Jag är klar med mitt nitprojekt nu! Så bilder på det kommer upp ikväll bär jag har kommit hem :)

Hittade den här bilden från när jag tvättade sist. Jag har alldeles för mycket jeansplagg! Haha jag kommer nog vara nöjd med alla shorts i sommar men nu undrar jag lite vad jag ska göra med 6 par jeansshorts faktiskt. Men jeans är snyggt så jag klagar inte!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: