jungletree

Hemåt

Kategori:

Nu är jag på väg hemåt! Det har varit en rolig dag i skolan men jag är ändå trött. Jag har spenderat dagen med att undersöka färger. Jag har kollat på hemsidor som tar upp liknande saker som vår kommer att göra typ (vissa har typ inget koppling alls haha) och så har jag plockat ut alla färger de använder och delat upp det i kategorier. Sedan har jag läst på om färgers betydelse. Så mycket färg för mig idag! Och så har jag på mig svart och vitt haha.

Den här minen representerar typ inte alls mitt humör just nu men det var så det fick bli! Nu ska jag iallafall gå hem
och göra mig redo för träning. En bas gympa står på schemat. Jag hade hellre tagit något jobbigare men det var så sent så då får man anpassa sig. Jag behöver typ bara bli av med energi så vad som helst funkar!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: