jungletree

Gympa

Kategori:

Efter skolan så begav jag mig till Friskis och körde ett pass gympa medel. Jag har inte tränat på så länge! Okej jag sprang för typ en vecka sen men innan det så var det ett tag sen innan jag tränade. Plus att jag har varit sjuk i en vecka ju! Men believe it or not, det gick bra! Jag fick mjölksyra i låren någon gång i mitten men det försvann tack och lov sen och jag kunde köra fullt hela tiden. Jag var otroligt trött i slutet men det var skönt att få ta ut sig ordentligt. Nu kommer jag säkert ha träningsvärk imorgon...
Jag kom på att jag inte har tagit bilder på mig själv på värsta länge! Vi tog ju en del i lördags men innan dess var jag sämst. Men nu när jag inte ligger hemma i sängen hela dagen ska jag försöka bli bättre :)
Nu ska jag iallafall försöka jobba lite och sen vill jag nog gå och lägga mig tidigt. Jag tror jag behöver sova några timmar för att ta igen mig, jag är jättetrött hela dagarna. Så ni får önska mig lycka till med det!
Änu en bild från i lördags. Alla tyckte jag var jättekonstig som fotade mig själv haha

Kommentarer

  • fanny säger:

    cosa bella! your eyes are killing me

    2012-04-27 | 14:38:19

Kommentera inlägget här: