jungletree

Födelsedag

Kategori:

Goddag!

Igår var jag på födelsedagsfest för min kompis som fyller 21 imorgon! Damn we getting old! Haha

Det började med en jättegod middag så att man blev typ jättetrött efter att ha ätit alldeles för mycket och sen gick vi till Pure och dansade. It was real fun! Det är så mycket house ute men there were like 2 good moments ändå. Den första va när de nästan spelade Niggas in Paris! De förstörde ganska mycket av sen genom att göra en house remix på den men de delarna som var kvar var awesome ;) sen spelade de även en kort bit av everyday im hustlin!! Bästa låten eveeer! That made me really happy!

Så jag somnade sent igår så idag ligger jag typ bara i sängen och bläddrar fram och tillbaka mellan Facebook och Tumblr haha. Otroligt hur många timmar man kan spendera på det och fortfarande va nöjd!

Jag köpte en ny penna igår också så jag ritade på mig själv igen. Det smittade även av sig så jag fick agera tattoo artist på några andra men av någon anledning dokumenterades aldrig mina mästerverk... Här är iallafall det som jag hade på mig.

Hint: hästen ska föreställa en enhörning. Ritad av födelsedagsbarnet. Ögat har hon också ritat!

https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-2/2355519/images/2012/pic_196432126.jpg" class="image">

Kommentarer


Kommentera inlägget här: