jungletree

Secret Listening Party

Kategori:

Imorgon ska jag gå på ett Secret Listening Party ;) Haha det är så roligt namn xD
Det är Lady Gagas nya skiva Born This Way som släpps och Filip vann 2 biljetter so we're going! Jag vet inte riktigt vad det innebär att han vann men jag hoppas att vi får coola saker och så (A)
Dresscode är sitt alterego eller Lady Gaga lookalike. Så det måste ju betyda att jag kommer passa in perfekt med det här håret ;) Asså det går inte bort xD så skum färg har jag nu! Det är tur att alla kommer va skumma imorgon (förmodligen) för då sticker jag inte ut precis lika mycket ;) Det ser faktiskt helt okej ut, det är bara utväxten som är det hemska! jag kan nog inte färga det på några dagar dock, det måste typ vila.... Så jag kommer se ut som en nektarin i håret i några dagar framöver xD

Kommentarer


Kommentera inlägget här: