jungletree

Jersey Shore

Kategori:

Jag trodde nog aldrig att jag skulle säga det här men I love Jersey Shore! :D Jag kan inte sluta titta! Jag vill bara se mer om mer och mer och mer!!!!!
Jag hatar dock Ronnie och Sammi... But I love Pauly D and Vinny! :D Dem e värsta roliga! Och sen tror jag faktiskt att Snooki är min favorit bland tjejerna, även fast Deena är rolig och Jwoww är cool. Okej nu pratar jag som att jag känner dem xD Gotta stop...
Man kan inte skriva om Jersey Shore utan att nämna Mike också. Han bryr sig typ inte om nåt i livet xD Ändå är han rolig! Har du inte sett serien så måste du kolla! Man fastnar :D

Kommentarer

  • SHIET!!!!!!!!!!!!!!! säger:

    HERRE GUD!!!!!!!!!!

    DU E VÄRRE ÄN CASPER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    2011-05-18 | 23:14:18

Kommentera inlägget här: