jungletree

Top Model

Kategori:

Nu såhär i Top Model tider så blev jag lite inspirerad ;)
This is sooo Top Model-y!
Don't know....
I should be turned into Pop Art!! Andy Warhol would have loved me :D
Okej nu ska jag sluta älska mig själv!
Har haft en bra dag faktiskt. Fick spela lite Call of Duty, fick en bra uppgift i skolan och vår egen redovisning gick bra. Nu gäller det bara att gå och duscha, ta hand om mig själv och sen sova och hoppas på en lika bra dag imorgon! Ska försöka ha på mig något roligt också för att bli lite inspirerad av mig själv :)

Kommentarer

  • Han med 2 ben säger:

    love the pics!

    du blev ju typ värsta bra oxå XD

    2011-01-31 | 22:24:10
  • Sumo säger:

    wow u hot!!!!!!!!!!!!!!!! (and ego) men jag gillar andy warhol bilderna ! :D du skulle faktiskt kunna skriva ut det och hänga på väggen :) det är lite ego, men who cares it is fab!!

    2011-02-01 | 21:16:34
    Bloggadress: http://szom.blogg.se/

Kommentera inlägget här: