jungletree

Out and about

Kategori:

Så va jag ute på ett going-away party igår :) Det var roligt faktiskt. Det roligaste var typ när jag och Som pratade om pinsamma saker vi råkat göra när vi jobbat, jag skrattade så jag grät! Men allt som allt var det även en lyckad kväll :)
Nu borde jag egentligen gå och fixa mig för att åka och kolla på Street Star :) Jag gillar faktiskt deras logga! Hela affischen är bra gjord tycker jag. You know, that's my professional opinion ;)
Det enda problemet jag har är bara att det ser ut som att Martha har skägg xD Jag vet inte om den gråa färgen var den bästa att använda på just det stället xD Men Annars spelar de olika färgerna ihop väldigt bra med varandra och det var ett roligt val att använda en orange och en rosa färg bredvid varandra! Att det sen ser ut som sprayfärg bakom och lite ovanpå logga ger ju hela den där street-känslan som behövs!
D.v.s. allt som allt en bra affisch!
Och så är det fest för min syster Mia imorgon och jag har fortfarande inget present! I julklapp köpte jag denna handkräm till henne från Body Shop och den blev hon väldigt nöjd med.
Hemp Hand protector heter den och ska tydligen vara jättebra. Hon i affären sa att den t.o.m. läker typ sprickor! Det är ju verkligen nåt man kan behöva såhär på vintern! jag fick typ jättetorra händer här om dan så jag kanske ska införskaffa en sån här handkräm... Hmm....
Okej nu ska jag ta tag i mitt liv!
See ya!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: