jungletree

Eclipse yoo suk!

Kategori:

No, not the Twilight Eclipse movie, men ett program för att programmera t.ex. Java. Dom sa åt oss att ladda ner det idag så nu har jag, duktig som jag är, gjort det ;)
Jag hade föreläsning idag i skolan från 12 till 2 :) Det va en introduktion till den nya delkursen vi ska läsa som heter ProG. Det står för Programmering Grunder. Typ (A) jag vet inte riktigt vad han pratade om i två timmar men det va ändå trevligt och jag tror jag fick veta lite mer allmänt om vad vi ska göra :)
Just gotta share this with you!
Hittad här
Egentligen länkade min bror den till mig på facebook men jag hittade bilden själv igen på den sidan :P
Asså hans namn e d bästa!! Hans föräldrar måsta hata honom! xD kanske inte deras fel men ändå! Det är värsta synd! hahaha jag skrattar när jag tänker på det bara xD

Kommentarer


Kommentera inlägget här: