jungletree

Chickaaaan!!

Kategori:

Jag köpte precis en hel färdiggrillad kyckling och delade upp den!! I am the Masterchef!!!! Det va inte så svårt som jag hade trott heller utan det gick väldigt bra. Så nu är jag nöjd med mig själv :) Det va gott också (A)
Vi hade föreläsning idag om vad den nya delkursen vi ska läsa handlar om :) Den verkade väldigt rolig faktiskt! Fast det blir definitivt mer plugg nu är förra terminen. Denna elkurs heter IT, Individ, Organisation och Samhälle vilket låter otroligt tråkigt. Men det går ut på att vi ska lära oss hur man analyserar ett problem som kan lösas med hjälp av IT och ser vilket sorts system som skulle kunna vara till hjälp. okej det låter säkert heller inte så kul... Men det lät kul när han berättade om det för oss (A)
Nu ska jag åka och träna för att se hur mitt lår känns! I will talk too ya laters!

Kommentarer

  • Pelleidunn säger:

    A very interesting read, I hope you will be adding more soon. Will be passing this onto all my friends.

    2011-11-17 | 15:20:20
    Bloggadress: http://pelleidunn.bloghandler.com

Kommentera inlägget här: