jungletree

Oui Oui Paris!

Kategori:

Java programming is killing me! Don't get me wrong, i love it! Men att räkna ut ekvationer i java... Freaking weird! D funkar inte som det borde. Eller asså som det borde funka enligt mig (A) Ska fråga läraren imorgon så att jag slutar tänka på det. It's driving me crazy!
Så idag har jag typ bara varit i skolan. Slutade 5. Sen gick jag till min mormor och åt och sprang sedan ner till polisstationen för att skaffa mig ett pass. Cause you know, I'm goin to Paris in march!! :D To go see Juste Debout! :D Allt är bokat och klart! Vi ska bo på ett tvivelaktigt hotell ganska nära stadion som tydligen ligger precis bredvid ett bageri! I'm so excited! :D
Juste Debout

Vi åker dit på lördagen och kommer dit typ 9 på morgonen så vi har hela dagen i Paris :D Och sen på söndagen är tävlingen och så åker vi hem tidigt på måndag morgon! Asså jag är typ på riktigt too excited right now xD But just imagine this;
And it all in one day :D See ya suckersss!!! (in march though...)

Kommentarer

  • Me jumapäl Jean-filip säger:

    Paris kommer bli bästis evör!!!!!!!!!!!

    Ja ska inte raka mig under armarna så jag passar in där :D

    2011-02-07 | 23:15:52

Kommentera inlägget här: