jungletree

American sweets

Kategori:

Efter att ha varit på Pangea Design gick jag iallafall runt i stockholm lite. Köpte denna ring på HM för 49.50.
Ring från HM
Den är mer turkos än den ser ut där. Riktigt cool faktiskt, den tar typ upp hela handen xD
Köpte några förvaringsburkar på Granit också och så hittade vi (Filip kom upp senare) en cool restaurang/kiosk/matställe på Lidingö också! Det fanns typ bara mackor och stället hette Taste Away och hade att amerikanskt tema. Filip tog på sig uppgiften att försöka äta en macka på 1,7 kilo! Jag 1,7 kg!! Han klarade det inte inom en timme så då tvingade jag honom att ge upp. Han kunde typ inte andas på en timme sen xD Rekordet för att äta upp den mackan var dock 18 minuter!!!!! Nån riktig tjock och hungrig person måste det ha varit! Liksom vilken frisk och sund person äter upp en 1,7 kilos macka på 18 minuter????
Men back to the point. Han sålde en massa amerikanska varor också! Jag var bara tvungen att köpa några (A) Jag köpte Twizzlers, Reese's Peanut butter cups och Skittles. Väl kända märken och typ inget av det är gott xD Men man måste ju! För övrigt hade han olika sorters smaker på Skittles, Cheetos, Maply Syrup och en mix för att göra amerikanska pannkakor och en massa mer saker! Sortimentet var inte jättestort men det täckte in bra saker tycker jag. Men Skittles är typ det enda jag kan rekommendera.
Såhär såg jag ut idag också, fast jag hade en svart kavaj också.
Ganska tråkigt förutom att tröjan är så färgglad. Men en ganska passande outfit för ett studiebesök tycker jag!
Den röda kabeln är från Filips beats som jag tillfälligt har tagit över.

Kommentarer

  • Som säger:

    beautiful top!! fortsätt med outfitbilder :)

    2011-02-27 | 20:17:45
    Bloggadress: http://szom.blogg.se/

Kommentera inlägget här: