jungletree

Vero Moda

Kategori:

Jag är med i en tävling som Vero Moda håller i. Den går ut på att sätta ihop en outfit med Vero Modas kläder och så kan man vinna en resa till London! Tävlingen hittar ni -----> här <-----
Motivering:
Jag var ju på alternativmässan i Solna för ca 2 veckor sedan. Jag tog ett aurafoto och när man gör det tolkas det även av någon där efteråt. Hon som tolkade fotot hittade mig så bra! Hon visste typ allt om mig verkade det som. Sånt är så spännande! Hon visste liksom saker som jag aldrig ens har tänkt på själv. Iallafall, hon undrade om jag hade pluggat i England. Nej, sa jag. Då frågade hon om jag hade någon speciell dragning till England. Nej, sa jag igen. Men då kommer du få det snart sa hon, helt övertygad. Detta kanske är det hon menar tänkte jag när jag såg tävlingen! Så nu hoppas jag att det var det hon menade, för det skulle vara så roligt att åka till London! Har hört så mycket bra om den staden! :)
So this is my look. Allt är från Vero Moda, förutom skorna som är Jeremy Scott :)
Update: Ooops, sidan va typ konstig när jag skulle ladda upp bilden så nu ligger det 3 exemplar av mig på den sidan xD Sånt händer ;) Kanske..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: